19 mei 2019 - Reisverslag uit Gresham, Verenigde Staten van Geurtjan Hemert - WaarBenJij.nu 19 mei 2019 - Reisverslag uit Gresham, Verenigde Staten van Geurtjan Hemert - WaarBenJij.nu

19 mei 2019

Door: Geurtjan

Blijf op de hoogte en volg Geurtjan

18 Mei 2019 | Verenigde Staten, Gresham

Hallo allemaal,
We hebben eindelijk redelijke internet-verbinding. Vanmiddag de huurauto opgehaald bij het vliegveld van Portland. Dat was een heftig probleem om te vinden. Het stond niet aangegeven, alleen inleveren van huurauto's, maar ophalen ho maar. Na veel vragen en rondjes rijden toch gevonden. Bij de balie van Hertz stond een fikse "file", maar toen we eindelijk aan de beurt waren, ging het vlotter en konden we in de parkeergarage onze auto halen. Het bleek zoals afgesproken, een Jeep Cherokee te zijn in een zeer luxe uitvoering met leren bekleding en vette V6 motor. Het bleek echt geweldig goed te rijden en staat nu voor de deur bij de familie in Gresham. Morgen gaan we beginnen aan onze rondreis. Hopelijk gaat het allemaal lukken, maar dat lees je binnenkort. Het is redelijk droog, maar nauwelijks zon en temperatuur van 20 graden. Het plaatsen van foto's lukt helaas nog niet, maar komt nog wel en Willemien zal regelmatig foto's op Facebook zetten.

• 19 Mei 2019 - 06:55

Annemieke En Paul :

Heel veel plezier
    op jullie eerste echte reisdag.
    En geniet van het rijden in jullie luxe bak.

Liefs Annemieke en Paul

• 19 Mei 2019 - 07:21

Jurry:

Heel leuk om te lezen lieve mensen. Heel veel plezier op jullie rondreis Liefs, Peter en Jurry

• 19 Mei 2019 - 08:37

Dea:

Veel plezier!
    Martien en Dea

• 19 Mei 2019 - 08:48

Alfred:

Laat het genieten maar beginnen. Dan genieten wij op afstand gezellig mee.
    Veel plezier nogmaals gewenst.