17 mei 2019 - Reisverslag uit Gresham, Verenigde Staten van Geurtjan Hemert - WaarBenJij.nu 17 mei 2019 - Reisverslag uit Gresham, Verenigde Staten van Geurtjan Hemert - WaarBenJij.nu

17 mei 2019

Door: Geurtjan

Blijf op de hoogte en volg Geurtjan

17 Mei 2019 | Verenigde Staten, Gresham

Op 14 mei vertrokken vanaf Schiphol om 12.00 uur. 1e vlucht verliep prima, goed op tijd en veel beenruimte, wat we bijgekocht hadden. Op tijd in Washington en tijd zat voor inchecken volgende vlucht naar Portland. Maar toen ging het mis, want het vliegtuig had problemen en kon niet vliegen. Moesten wachten op ander vliegtuig vanuit Houston. Dat werd ruim 2 uur later dus. Niet fijn voor de familie, die ons zou ophalen. kortom: we waren om 22.30 uur op de plek van bestemming, in Gresham dus. Gezellig weer bij de familie en we voelen ons inmiddels weer thuis. Verder nog niet veel gedaan, maar morgen (zaterdag) gaan we de auto ophalen. Het verhaal wordt vervolgd. Zondag zouden we gaan whale watchen, maar net een mailtje binnen gekregen, dat het niet kan doorgaan vanwege te ruwe zee. JAMMER!

• 21 Maart 2018 - 19:37

Rick:

Stelletje tijdreizigers! Geef mij anders even sportuitslagen van 22 maart tot 15 mei door, dan geef ik jullie nog zo'n reisje! ;)

Gr, Rick