20 mei 2019 - Reisverslag uit Reedsport, Verenigde Staten van Geurtjan Hemert - WaarBenJij.nu 20 mei 2019 - Reisverslag uit Reedsport, Verenigde Staten van Geurtjan Hemert - WaarBenJij.nu

20 mei 2019

Door: Geurtjan

Blijf op de hoogte en volg Geurtjan

20 Mei 2019 | Verenigde Staten, Reedsport

Vanmorgen om 08:45 vertrokken vanuit Gresham, Oregon. De verwachting was, dat het een uur of 6 rijden zou zijn naar het eerste hotel in Reedsport, aan de kust van Oregon. Vandaag dus helaas geen tocht met de boot om walvissen te spotten, wat gezien de vrij woeste zee maar beter was ook. Dat gaan we op 1 juli nogmaals proberen, waarbij nicht Ingrid dan meegaat. De route verliep prima vandaag. Mooi om Portland heen genavigeerd, ja Tom Tom was niet zo stom. Prachtige route door bossen met leuke/goede kronkelende wegen en eenmaal bij de kust prachtige uitzichten. We zijn dan ook regelmatig gestopt. Ook nog onderweg naar een vuurtoren gelopen met fraai uitzicht! Toch waren we om 15.30 uur hier in Reedsport na bijna 350 km rijden. De voorspelde 6 uur klopte dus. Het Jeepje heeft ruim 1 op 11 gereden. Niet verkeerd dus. Hotel is eenvoudig, maar wel netjes. Gegeten bij een: Mexicaan!!!! Was heerlijk, vond zelfs Willemien, die niet gek is op dat hete eten, maar deze was prima met lekker, donker Mexicaans biertje, nou ja "tje": halve liter!. Totaal voor 46 Dollar incl. tip, dus valt mee. Morgen meer

• 20 Mei 2019 - 06:44

Annemieke En Paul :

Wat grappig, ik zie op het kaartje wisconsin staan. Heb net gemaild met een vriendin van me die daar woont. Ik weet het, Amerika is groot, dus ze woont niet vlakbij Gresham, maar toch.....wat is de wereld klein tegenwoordig. Veel plezier verder.

Liefs Annemieke en Paul

• 20 Mei 2019 - 08:00

Jos :

Willemien je heb het Mexicaans eten goed verwerkt of heb je nog pijn aan je "uitlaat"? En Geurtjan is het bij een biertje gebleven?
    Dat was een financieel een goedkoop dagje.
    Fijne dag.

Groetjes